Välkommen till mitt rosa liv !:D♥♥

Alla inlägg den 27 september 2010

Av Tilda - 27 september 2010 22:04

Okej tror att det blir det sista inlägget för idag måste at fram skaer tills imorron plus att jag måste gå upp 5 minuter tidigare imorgon -.-'

kan ta och gå upp tidigt så jag akn blogga lite pöss // skiitungen ;** <333333333333333333333333

Av Tilda - 27 september 2010 21:40

Glömde berätta i förra inlägget att jag och älsklingen (Filip) har varit tilssamans i 2 veckor idag ^^ (l)

ett grattis till oss kanske ?   




Filip jag älskar dig du eh det bästa som har hänt mig på sjukt länge (a) ♥

Av Tilda - 27 september 2010 21:22

har nt bloggat på hela dan , har nt riktigt orkat blogga  .

Innan idag va jag i böllhallen där  träffade jag Hampus , senare kom Myssahn och Liiizzzzaaah ^^, Mysigt eller hur vi satt och kollade på tobbe och filip    

Efter det så satt jag , myssahn , Liiizzzzzzaaaaah, tobbe , erik och johan och typ flumma ute vid cafféterian .

Tilslut pallade jag nt bara sitta där så jag stack hem och då stack helt plötsligt alla andra oxå hem   .

Kollade nyss på Ullred , gillar sånna dära program där andra visar upp sig typ och skämmer ut sig när dem gör fel   .

Haha iaf , imorgon slutar vi kl 1 chill 8D , senare ska jag dra in till karlskoga vid 3 tiden vid 4 kommer stefan och hämtar mig och då ska vi åka in till karlstad och göra lite grejs   .

Blir nog att vara där hela dan kommer hem senare på kvällen så får se om ajg pallar blogga då (:

föresten ska se om jag hinner trycka in något litet blogginlägg imorron efter skolan ^^

har ni tur och jag nt försover mig som jag gör varje dag så kan jag till och med göra ett inlägg på morgonen , men som sagt så börjar jag typ skittidigt på tisdagar och torsdagar jag börjar kl 8.15 och i vanliga fall 8.20 , nu tänker ni säker ''wow 5 minuter jävlar vad mycket då -.-'' och svar ja demdära fem minuterna är viktiga för mig för vi ska lix först gå till andra sidan av skolan och innan jag har hunnit det så har det ju gått en halv evighet asso hur jävla tidig jag ä är på morronen så kommer jag alltid förstent till franskan antingen så glömmer jag bort det eller så går jag och letar efter massa jävla böcker och pennor x'd (vet att jag eh smart 8D)  



aja kiss and hugs skrtiver ett inlägg till innan jag stänger av datorn ;**

// skiitungen tilda <33333333333333333333333333333

Klicka för att se klocka :D

Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation


Bloggen ni läser , komenterar och följer♥

Skriv och gör mig glad :D

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< September 2010 >>>

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

blogga för pengar !♥

samma som den förra


Ovido - Quiz & Flashcards