Välkommen till mitt rosa liv !:D♥♥

Alla inlägg den 14 september 2010

...

Av Tilda - 14 september 2010 21:39

Nu går jag och tittar på tv , får se om jag hinner blogga något imorron bitti innan skolan måste ju fixa mig så jag kan stå och skryta sen  imorron när jag slipper vara med på friluftsdan för dem andra när dem får springa i spöregn ;) ♥



aja heja sex:a vi ska vinna buklan  ♥

Av Tilda - 14 september 2010 20:23

Har du också finnig hy ...?

isånna fall vet jag vad som hjälper : visibly clear , sen jag använde den så har jag knappt fått några finnar och om jag har fått det så smörjer jag bara på den salvan så försvinner dem efter åtta timmar (:


  

värd att testa , ni hittar den på apoteket (:


skriver mer om en liten stund kyss // skiitungen tilda (: <333333333

Av Tilda - 14 september 2010 20:14

åhhh -.-

blir så jävla trött på det här -.-

antingen glömmer man att blogga eller så har man inga ideer om vad man ska blogga om  

så jävla frustrerande men nu ska jag iaf säga att jag LOVAR att börja blogga och jag ska faktiskt börja på en gång (:

Nu ska jag börja lite med tidsinlägg så det alltid kommer upp inlägg även om  jag nt har tid till att blogga ^^ , för då kan ni iaf nt klaga på mig. Ni kommer att märka om det är tidsinlägg för det kommer stå ''tidsinlägg'' som överskrift ^^.

självklart kommer det ju att ta lite tid att starta upp bloggen men ni får ha lite tålamod , jag har haft en såkallad ''bloggpaus'' i typ 2 veckor eller något ^^

 

Har ju tagit skolfoto nu för ngra veckor sedan oxå blev faktiskt ganska nöjd med det ^^

  

 

vad tycker ni ? (:

Klicka för att se klocka :D

Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation


Bloggen ni läser , komenterar och följer♥

Skriv och gör mig glad :D

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< September 2010 >>>

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

blogga för pengar !♥

samma som den förra


Ovido - Quiz & Flashcards