Välkommen till mitt rosa liv !:D♥♥

Alla inlägg under maj 2010

Av Tilda - 30 maj 2010 10:40

förlåt för att jag inte skrev mer i fredags , när jag kom hem så årkade jag inte sätta mig och skriva på bloggen gick och kollade på film och igår var jag på grilfest , men  innan  det så var jag inne i kga och shoppade och när jag va inne på jc hittade jag ett ställe och över där stog det : bloggerskan kissies val ! ♥

självklart va jag tvungen att köpa ett plagg därifrån ! x'D♥

laddar upp bild på skylten senare .

Grillfesten var fett najs , eller ja man kan väll inte säga att jag och sofia va med så mycket på filmkvällen vi stack till sofas stall istället och red :D♥

Senare så tog jag sparkcykeln och sofia cykeln så stack vi in te stan :D ♥ , hahah vill man inte bli anfådd så ska man inte sparka på en sparcykel i 1,2 mil x'd♥


lovar det var jobbigt ! :D

aja på filmkvällen så typ satt vi först och kollade på saw 3 , men jag och nima blev för rädda så vi satte på sexdrive istället , det skulle vi jue inte ha gjort efterson den handlar om sex och vi fick såhär kasta kuddar i nimas ansikte när dom hade det för han kollade med assttora ögon på det x''D , sen så tvingade nimas mamma honom att komma hem -.-'<3

hahah men jag ich lukas hade fett kul när vi skulle hem vi typ inbillade oss att bilar körde på oss och massa skit x'D♥ , ett tag höll vi på att ramla x'D

okej lukas vi två ska hålla os borta från saker som gör oss fulla :D<3


aja nu vet ni lite om min helg ♥


pözz // tilda !<333

Av Tilda - 28 maj 2010 19:58

hejhej:D ,nu sitter jag hemma hos nora och vi ska ha filmkväll med nima och lukas nu:D<3 skriver när jag har kommit hem <333



   gammal bildpåmig och alexandra!<3

Puzzzz// Tilda <33333333333333333333333333ja

Av Tilda - 26 maj 2010 21:28

haha jävlar ;))

kolla vad den har stigit bara idag sen jag skaffade http://bloggtrafik.se :D

senare ska jag börja blogga för pengar men det är bara för att det är kul , inte för att jag bloggar bara för pengar hatar folk som gör sånt :/ <33

kollade idag på en sida där man samlade poäng ju mer poäng (alltså att kolla på andras bloggar ) desto emr pengar känar man + att man får 20 kr per person som tittar :D<33

fett najs eller vad säger ni ?  

och vill ni veta en till sak ? (a) :D

det var så här alexadra nilsson (KISSIES) blev så känd för att hon använde den sajten och vet ni vad hon använer den än  idag det kopplar upp folk från hela världen det är jue inte så konstigt att hon har så många bloggläsare ?     

Av Tilda - 26 maj 2010 17:32

jag har hittat världens bästa sida , man blir medlem hellt gratis sen skriver man in sin bloggadress och sen gör den sidan jobbet , man samlar även in poäng , ju fler poäng ju större chans äre att andra hittar din blogg :D<33 här har ni adresen :D♥ http://www.bloggtrafik.nu/  

Av Tilda - 26 maj 2010 17:32

asså fifan vad jag stör mig på alla fittor som säger att jah är fejk   asså vafan har ni inget liv eller , ni går och säger att det är erat syskon fyfan va omoget ! :@

när jag får reda på vilka ni eh då jävlar blir det inte kul för er , det ska jag lova !  

men ska dra nu puss hej ;***♥♥♥99.png/">  

Av Tilda - 26 maj 2010 16:55

hade tänkt börja med headers till folk som har bloggplatsen.se jag gör dem hellt gratis ni får själva välja färg hur många bilder ni vill ha m.m jag har några färdiga t.e.X och någon vill ha en blogg om fotografering så har jag gjort en blogg med naturfotografin visst ni får jue säga till om ni vill ha något annat , här nedanför har vi ett exempel på hur det kan se ut :D<3 , hör av er om ni är intreserade telefon : 0730596069 eller msn : tilda---98@hotmail.com :D<333



  






Av Tilda - 24 maj 2010 15:45

Fyfan va dåligt jag mår jutst nu   

idag äre nämligen 11 månader sen min kompis Lisa dog   


Lisa sen du dog så har mitt liv fallit i tusen bitar , det går inte att sluta tänka på dig  .

Du var en stor del av mitt hjärta , den delen är nu borta    

Vad har du gjort för att förtjäna detta ? <3


R.I.P Lisa Reberg 12/02- 1995 till 24/6-2009 



Änglen som gjorde alla glada , är nu borta


Gud vafan skulle du ta våran ängel för ?   

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Av Tilda - 23 maj 2010 19:28

jag tycker att ni ska besöka min bästa vän manlins blogg oxå <333 '

scrolla ner så ligger hon under länkar :D<333

jag älskar dejj malin hellberg , utan dejj inget mej det är bara så !<33333

Klicka för att se klocka :D

Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation


Bloggen ni läser , komenterar och följer♥

Skriv och gör mig glad :D

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2010 >>>

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

blogga för pengar !♥

samma som den förra


Skapa flashcards