Välkommen till mitt rosa liv !:D♥♥

Alla inlägg den 26 september 2010

;@

Av Tilda - 26 september 2010 20:41

asso nu eh jag arg , jag hade gjort massor av tidsinlägg och när jag kollar sen så har tidsinläggen nt laddats upp -.-' *suck*

aja idag har det typ varit chill har suttit och spelat shaiya hela dan typ :D

imorgon äre ju skola igen , kommer väll bli typ najs (:



Funderar på att färga håret först blondera håret till nästan vitt sen lägga i svarta och rosa slingor i luggen och så några rosa och några svarta slingor i underhåret oxå (:

vad tror ni om det ? (:♥


Skrev ju att jag skulle se på det regnar köttbullar förra veckan men det blev aldrig av för filmen funkade nt så det blev att kolla på mr.bean (: , det är nt heller helt fel (: .


Imorgon är det två hela veckor med mig och älsklingen ,det gillas (Y) ♥


Filip du eh det bästa som har hänt mig ♥


Nu blire duschen sen blire fixa sakerna tills imorron puss på dagen ;*


när jag ändå håller på så tycker jag att alla ska säga grattis till bästavännen och hennes kille som har varit tillsammans i 2 veckor idag :'D ♥

Klicka för att se klocka :D

Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation


Bloggen ni läser , komenterar och följer♥

Skriv och gör mig glad :D

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< September 2010 >>>

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

blogga för pengar !♥

samma som den förra


Ovido - Quiz & Flashcards