Välkommen till mitt rosa liv !:D♥♥

Alla inlägg under november 2010

Av Tilda - 25 november 2010 20:26

förlåt för att jag typ aldrig bloggar längre men är fan aldrig hemma ...

Sitter uppä i Böllhalla hela tin ...

aja idag va jag med karolina BV kuligt :D<3


PÅ lördag åker jag ich stean till Arvika och hälsar på mamma :D

efter det drar vi till bergvik så jag kan få mina byxor med massa hål i :''D<3

Vi ska kolla på lite annat oxå när vi väl är där :D<3

Blir väll säkert ut på storfors senare på kvällen som vanligt :dd <3

ngn som vill haka på ?:dd<3

Av Tilda - 21 november 2010 21:34

önskar mig det här i julklapp/födelsedagspresent :  

Av Tilda - 20 november 2010 23:34

Hejdär =}

Nu är malin här igen ' höhö '

ville bara visa upp mina pärlplattor jag gjorde för ett tag sen . . .


dålig bild, men iaf :D


// malin ( www.machin.bloggplatsen.se )

Av Tilda - 18 november 2010 16:09

hej hej :D

sitter hemma hos jonte just nu;D

vi satt och kollade runt lite på internet så hittade vi en ''chokladfontän'' och genast blev vi förälskade i den :d

jag och jonte önskar oss vars en sånn i julklapp nu :d

http://www.coolstuff.se/Chokladfontan

där finns chokladfontänen , jag vill ha den stora för 499;-

det rymmer ca 1,5 kg choklad :D<3

  det var allt så länge puss :D

Av Tilda - 13 november 2010 11:29

Har haft bloggpaus ett tag ....

men nu är jag tillbaka :D

karro sov över hos mig inatt , det var kuligt :D

jag färgade och klippte hennes hår :D<3

just nu sitter vi och glor på ''16 wishes '' :D

***** är sjukt fiiin §

Just nu vill jag och karro til skövde ;)<3

thihiihihi nu ndrar ni säkert varför ?:)

men det tänker vi inte berätta ;)♥

aja nu ska vi se klart på filmen kyss ;**

Av Tilda - 6 november 2010 20:39

hej alla mathildas läsare !

Malin här ... igen, tänkte bara tipsa som en rolig sak


www.frintr.se

tar din profilbild på facebook och gör en mosaik bild av dina vänner ( På facebook )

Såhär blev min :


Orginal


mosaik

 


rätt nicE va ? :p


// malin (www.machin.bloggplatsen.se


Av Tilda - 5 november 2010 00:20

Hej alla mathildas läsare (:

Malin här xD

Ja idag fyllde man år, fick en rosa cykel, hulahula trosor, 100 % Majs godis,

en adidas koft sak, och en special bakad tårta, Och mycket mer !

Blev mest nöjd med cyklen dan passar mig perfekt !


Iaf, ikväll såg man " Indiana jones kingdom if the crystal skull "


Får 4 / 5  Stärnor av mig, den är mycket spännande, ochrek ome nderas

stort !


Ni kan väll ta och kommentera såjag vet att ni lever (:

// malin ( www.machin.bloggplatsen.se )


P.S bara så ni vet kommer jag ungifär blogga 1gång om dan här !

Vem vethur länge  ;)

Av Tilda - 3 november 2010 16:37

Hejdäralla (:

Malin heter jag och har börjar gästblogga på mathildas blogg !

Ni kanske undrar vem jag är ?

Jo jag är en tjej som har känt mathilda sen dagis, Jag lever för musiken

Och gillar att göra pälplattor :3

Hähä, ja, händer inte så mycket i mitt liv ...


Jo, jag fyller år imorgon, ska bli kul

även om jag inte har önskat mig något speciellt ska de bli kul och se vad man får


Och sen vill jag se Jackass 3D Som kommer ut den 5

haha, rätt kul med alla tokigheter de ställetr till med !



Och här har ni en bild på mig


Ni kanse får ett nytt inlägg av mig sen kväll,


// Malin ( machin.bloggplatsen.se )

Klicka för att se klocka :D

Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation


Bloggen ni läser , komenterar och följer♥

Skriv och gör mig glad :D

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

blogga för pengar !♥

samma som den förra


Ovido - Quiz & Flashcards