Välkommen till mitt rosa liv !:D♥♥

Direktlänk till inlägg 22 januari 2011

Bloggen uppe igen :D

Av Tilda - 22 januari 2011 00:34

wihooo , har börjat blogga igen   

har fixat ny header och nytt namn på bloggen nu   

De kändes toomt utan bloggen så nu ska jag ha kvar den här , jag har en till blogg men bloggdesignen är inte klar än.

Länkar den såfoort jag har en ny design   

är det bara jag som älskar james bond eller ?  

de är nog världens bästa fiiilmer   


nu ska jag ffixa liite , lägger in mer senare .

imorron kanske ni får ett videoinlägg oxå   


puuuusss ;**

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tilda - 29 januari 2011 16:50

nya bloggen : http://alltiidmathilda.blogg.se/  slutar nog med den här bloggen nu , så ni får ta oh gå in på min nya istället :) ...

Av Tilda - 29 januari 2011 16:20

designen till min blogg på ''blogg.se'' är snart klar nu :) då slutar jag nog blogga här :) har inte bestämt mig än om jag ska ha kar båda endå , men jag tror att jag tar bort den här och har bara den på blogg.se länkar bloggen såfort designen ...

Av Tilda - 28 januari 2011 18:38

usch vad jag hatar dagar när håret ser förjävligt ut :( först försov jag mig , sen när jag ringde noelle så hade hon oxå försovit sig :( hon kom till mig typ kvart i 8 :o sen va vi typ tvugna att gå vid åtta och då hade jag nt fixat håret elr n...

Av Tilda - 26 januari 2011 17:05

har nt hunnit blogga för att jag har varit upptagen med allt annat runt omkring :( jag ska skärpa mig... men när jag sa blogga så kommer ajg nt på ngt att blogga om -.- så tyyypiskt mig :(   jag längtar tills i juni :d du ska jag till dre...

Av Tilda - 22 januari 2011 00:51

vet ni en sak ?   jag är förälskad i james bond   han är väll bara för snygg ?   jag stör mig faktiskt lite på att alla mina james bond filmer ligger hemma hos pappa    Jag tror jag typ ska fråga mamma om vi har några james bond filmer hemma ...

Klicka för att se klocka :D

Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation


Bloggen ni läser , komenterar och följer♥

Skriv och gör mig glad :D

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2011
>>>

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

blogga för pengar !♥

samma som den förra


Skapa flashcards