Välkommen till mitt rosa liv !:D♥♥

Alla inlägg under juni 2010

Av Tilda - 21 juni 2010 10:15

haha hittade en gammal video på youtube som jag jämt lyssnade på innan , alla blev typ sura på mig föratt jag lyssnade på den så jävla mycket x'] ♥♥

dem är ju bara för goa tycker ja :'D♥♥♥

haha om ni inte har sett den så måste ni se den här x']

Av Tilda - 21 juni 2010 09:38

godmorgon folket :D ,

sovit gott ?♥

det har inte jag -.-'

hela jävla kvällen igår blev förstörd för någon jävel försökte bryta sig in först genom fönstret sen genom dörren men vi hann komma och tända i hallen och det lös ut i trapphuset så den stack skitsnabbt , efter det så fick vi sitta och vänta i 2 timmar för att se så den där personen inte kom tebaka -.-'

men iaf x'D

snart måste jag välja kläder te begravningen som jag ska på imorron , självklart tar jag md mig kameran :'D , direkt efter begravningen så kommer kent och hämtar mig ska sova där från tisdag- torsdag :'''DDDD♥♥♥♥

hoho vi kmrr att ha det bäst o.O♥

hahah iaf nu ska jag dra och packa tror jag sen ska jag dra och äta frukost , bloggar mer senare puss ;**

föresten jag pratade med älsklingen izzah igårkväll ♥


besök hennes blogg ! 

www.izzahnivet.blogg.se 

Av Tilda - 20 juni 2010 20:44

asså nu får kissie för fan ge sig ;oo, alla vet redan att du har stora boobs ;oo 

Av Tilda - 20 juni 2010 01:12

Hejhej,

mathilda ligger brevid mig och sover scchh !

Jag sitter uppe här och smygbloggar ^^

Jag är helt klarvaken och vet int när jag ska lägga mig ;o

scch, säg inget till Skiitungen ^^

Haha, fast hon kmr nog märka det ^^


Kommentera & Följ bloggen

www.machin.bloggplatsen.se


// Machin (:

Av Tilda - 20 juni 2010 00:42

Hej hej,

Machin som gäst bloggar här

och nu hittar jag inte min mobil igen x']

Jaha, jag hitta den, den la brevid mig ^^

g´Grattis till victoria och daniel, HOHO ^^

Jag har varigt helt galen hela kvällen / Natten ;o


Iaf,

Kommentera & Följ bloggen

www.machin.bloggplatse.se


Bild på mig :D


// Machin (:

Av Tilda - 19 juni 2010 09:04

hej hej <3

åker snart till malin i kävlinge ska sova där och sånt , så kommer antagligen int blogga så mycke idag ...<33

men aja igår va jag på grillfest hos kåtungen x'D

tack för en skön kväll älsklingar även om jag inte minns vad som hände typ x'D<3333

hahahahahhah x'D

men nu måste jag gå och äta o.O puss :**<333333333

Av Tilda - 17 juni 2010 22:29

förlåt för dålig upadering men mår väldigt dåligt inom mig just nu   

updateringen kommer att suga i ca 2 veckor pga att ajg mår som jag gör :'( <3

syns om ca 2 veckor igen  eller om jag skriver ett lkitet inlägg ibland

Av Tilda - 14 juni 2010 18:28

förlåt för att jag inte har bloggat på två dagar nu men igår så åkte jag ju hem till pappa (där jag eh nu ) , och så idag så var jag iväg och köpte hårfärg så ajg har färgat håret sen så har jag typ varit med några vänner <33333333


å jag har fan inte haft tid att blogga men nu ska bloggen dra igång igewn !:D<3

Klicka för att se klocka :D

Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation


Bloggen ni läser , komenterar och följer♥

Skriv och gör mig glad :D

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

blogga för pengar !♥

samma som den förra


Ovido - Quiz & Flashcards