Välkommen till mitt rosa liv !:D♥♥

Alla inlägg den 21 juni 2010

Av Tilda - 21 juni 2010 17:12

hello man ^^

hihi , kom nyss in efter att ha luggit ute i solen och stekt 8D ♥

ikväll ska jag kanske sova hos lisa ^^♥

imorron bitti blire malmö , senare (vid 1 tiden ) så ska vi på begravning :( , va lungna ska a med mig kameran x']

senare så ska jag hem slänga i mig något att äta sen kommer kent för då ska jag åka med honom för jag ska ju sova där :'D

så vi får se hur mkt jag hinner blogga den här veckan , är ju midsommar på lördag oxå x'] ♥♥

hoho hörs kanske senare kiss and hugs // tilda ♥♥  



Av Tilda - 21 juni 2010 15:23

hejhej ^^

solen skiner för fullt och strax ska jag gå ut och lägga mig på en filt i gräset och bara njuta , det är 24,7 grader i skuggan o.O ♥

kommer att dö o.O♥

hihi aja nu ska jag dra puss :**

hörs senare babes♥♥

Av Tilda - 21 juni 2010 10:23

haha hittade en till video som är den nya veriationen av den gammla x']♥♥

Av Tilda - 21 juni 2010 10:15

haha hittade en gammal video på youtube som jag jämt lyssnade på innan , alla blev typ sura på mig föratt jag lyssnade på den så jävla mycket x'] ♥♥

dem är ju bara för goa tycker ja :'D♥♥♥

haha om ni inte har sett den så måste ni se den här x']

Av Tilda - 21 juni 2010 09:38

godmorgon folket :D ,

sovit gott ?♥

det har inte jag -.-'

hela jävla kvällen igår blev förstörd för någon jävel försökte bryta sig in först genom fönstret sen genom dörren men vi hann komma och tända i hallen och det lös ut i trapphuset så den stack skitsnabbt , efter det så fick vi sitta och vänta i 2 timmar för att se så den där personen inte kom tebaka -.-'

men iaf x'D

snart måste jag välja kläder te begravningen som jag ska på imorron , självklart tar jag md mig kameran :'D , direkt efter begravningen så kommer kent och hämtar mig ska sova där från tisdag- torsdag :'''DDDD♥♥♥♥

hoho vi kmrr att ha det bäst o.O♥

hahah iaf nu ska jag dra och packa tror jag sen ska jag dra och äta frukost , bloggar mer senare puss ;**

föresten jag pratade med älsklingen izzah igårkväll ♥


besök hennes blogg ! 

www.izzahnivet.blogg.se 

Klicka för att se klocka :D

Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation


Bloggen ni läser , komenterar och följer♥

Skriv och gör mig glad :D

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

blogga för pengar !♥

samma som den förra


Ovido - Quiz & Flashcards