Välkommen till mitt rosa liv !:D♥♥

Alla inlägg den 6 juni 2010

Av Tilda - 6 juni 2010 20:33

hej hej   

jag är jätteledsen för dålig updatering men det är så mycket just nu ... det är ju sista veckan i skolan och jag ska ju snart ner till pappa i 2 månader så jag måste packa och jag vill ju träffa mina kompisar och va med dem innan jag åker för pappa bor i skåne som är på andra sidan av sverige   

på sommarlovet så kan jag ju blogga flera ggr per dag , det kan jag ju inte om jag går i skolan ..   .

Jag värkligen äslkar att blogga , asså jag gör det inte för pengarna ... eller jo vänta jag gör det lite för pengarna men asså man tjänar inte direkt så mycket på det så ...?


Onsdag kommer att bli totalt bäst !  

Jah kmr att berätta på tisdag vad det är , för det står fortfarande mellan två saker så jag kan inte gå ut med det i boggen än   


Aja snart ska jag gå och kolla på tv   


Imorron så ska jag och julia kankse åka till badsta och bada , om det är någon som hänger på så skicka bara ett sms till mig    


aja men nu ska jag dra   


// tilda ♥♥♥♥♥♥♥♥

Klicka för att se klocka :D

Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation


Bloggen ni läser , komenterar och följer♥

Skriv och gör mig glad :D

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

blogga för pengar !♥

samma som den förra


Ovido - Quiz & Flashcards