Välkommen till mitt rosa liv !:D♥♥

Alla inlägg den 28 januari 2011

Av Tilda - 28 januari 2011 18:38

usch vad jag hatar dagar när håret ser förjävligt ut :(

först försov jag mig , sen när jag ringde noelle så hade hon oxå försovit sig :(

hon kom till mig typ kvart i 8 :o

sen va vi typ tvugna att gå vid åtta och då hade jag nt fixat håret elr ngt så såg ut som när jag vaknade :o

sen började vi gympan tjugo över åtta men jag va lixom där kvart i nio , och såklart kollade ju alla på mig då -.-

sen sa vår gympalärare : mathilda du får ta av dig jackan och ta av dig luuvan !

och jag trodde jag skulle dö , alla kollade ju på mig -.-

sen när jag tog av den började alexandra asgarva :(

så jag tog på den igen och bah : alexandra vi måste dra in i omklädningsrummet och fixa de ! ;o

haha , vi bara sprang ut och jocke bah : hallå ni får nt gå ut härifrån utan att fråga !

haha , men vi drog iaf , sen när vi kom ner till omklädningsrummet så va de ju självklart massa åtter där nere ;o

va på väg att dö ;o

så vi fick typ springa in och trängas på en liten toa och försöka fixa mitt hår ;o

de funka typ nt så de såg likadant ut igen -.-

just då skulle jga ha behövt en ''bad hair day'' mössa asso -.-


usch :(

nej nu ska jag typ riiinga jennifer och tvinga henne att komma hit :(

puss :*

Tidigare månad - Senare månad

Klicka för att se klocka :D

Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation


Bloggen ni läser , komenterar och följer♥

Skriv och gör mig glad :D

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2011
>>>

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

blogga för pengar !♥

samma som den förra


Ovido - Quiz & Flashcards