Välkommen till mitt rosa liv !:D♥♥

Alla inlägg den 2 januari 2011

Av Tilda - 2 januari 2011 11:01

okej , nu är det såhär att haf har nt bloggat för jag har glömt mitt lösenord , hahaha men kom på de idag xD

hoho , imorron äre sista veckan i skååååne :(:

de är både kul och tråkigt :(

vill egentligen stanna här nere föralltid men ändå inte vill ju vara i värmland oxå :(

men den här gången har jag ngt att längta efter , på söndan först ska jag försöka få Rooonja att träffa mig :D

sen ska jag träffa Krille :D

på måndan ska jag nog fan vara med noelle , för fy vad jag har saknat henne :(

ingen som kommer coh väcker mig längre :(

ingen som ringer efter pizza åt mig :(

näe det känns inte okej asso :(

på tisdag börjar vi skolan igen , jag har en känsla av att jag knappast kommer att vakna o.o

ska se oxå om

___________________________________________________________________

det suger ju inte lite heller att de är 3 plus här och 11 minus i värmland o.o


jag saknar min sööööta lilla unge :<

ni kan loookkka hennes blogg tack :D


linneklund.bloggplatsen.se


puss // skiitungen tiilda :D



Tidigare månad - Senare månad

Klicka för att se klocka :D

Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation


Bloggen ni läser , komenterar och följer♥

Skriv och gör mig glad :D

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2011
>>>

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

blogga för pengar !♥

samma som den förra


Ovido - Quiz & Flashcards