Välkommen till mitt rosa liv !:D♥♥

Alla inlägg den 26 december 2010

Av Tilda - 26 december 2010 22:31

hej :D

kom hem från bror för 1 timme sen typ ...

har haft det jättekul :)

min mobil är typ trasig :(

pappa säger att jag sak slänga den men då har jag ju ingen mobil :(

den typ stänger av sig hela tin .

jag måste ta ut batteriet och sätta i det igen för att det ens ska kunna komma ström i den :'(

men den stänger av sig direkt ingen :(

inte kul asso :(

och min nästa mobil ska vara en iphone 4.

pappa skulle försöka fixa en åt mig.

aja shiit the same :o

sitter med ansiktsmask och hårinpacking just nu (y)

alla sover utom jag (y)


funderar på att blondera håret helt vitt  och sen lägga i rosa och svarta slingor (aaaa)

eller bara blondera det och lägga i rosa slingor ?<3



Av Tilda - 26 december 2010 21:01

hejsan :)

haft en lyckad jul ?

själv har ja de, hahaha !


sitter och kollar på minuten just nu på svt, folk som ska göra

massa svåra tävlingar på 1 minut ,


jag såg värdens bästa film igår asså !

frånbörjar i trailern ser du ut som en jävla tråkig riktig tjejfilm,

men nej, :D

de handlar om en tjej som fyller 16 som ska ha pate i ett övergivet rullskriskohus,

för 10 år sedan var de en mördare där, så de stängdes .

men när hon skulle ha sitt pate där så öppnades de igen,

sen under partyt kom mördaren tillbaka, och blablabla,

men jälkigt bra, kärleks - mord drama film :D


Hahahah, jävligt dålig förklaringt av filmen, men ni mst se den :)

Av Tilda - 26 december 2010 17:31

okej blir ett snabbt inlägg nu .

syster kmr och hämtar mig strax och jag måste fixa klart håret -.-

aja bjuder på en suddig bild jag tog för typ 2 minuter sen -.-



aja bloggar mer ikväll när jag kommer hem .

får prata med malin och se om hon kan göra ngra inlägg till er :D

puss :**  

Av Tilda - 26 december 2010 14:17

Sitter här just nu med farmor och dricker varm choklad , vi har nyss varit ute .

kallt är det :oo

ikväll blire att åka hem till bror som fyller år :D

ett grattis till honom ?:d

jag  har haft en underbar jul :D

har inte fått alla julklappar än men är överlycklig över det jag har fått hitils :D

jag har fått :

en rosa adidasjacka med silvriga ränder :D

500 kr :D

200 kr på kicks :'D

en rooosa väska :'''DDD

cs 1.6 :'D

röd jacka från team sportia :''D

200 kr på hm :d

en ram som man kan sötta foton i :d

miniräknare ,

sax

scrapbooking kit :D

rosa/silvrig/lila mössa från adidas :D

och mycke meer :d

presenten från pappa kommer på måndag eller tisdag :d¨


nu blire å ta en duscha sen ffix sen blire att kolla på ''linas kvälllsbok '' sen kommer syrran och hä´mtar mig :'D<3

Klicka för att se klocka :D

Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation


Bloggen ni läser , komenterar och följer♥

Skriv och gör mig glad :D

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21 22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

blogga för pengar !♥

samma som den förra


Ovido - Quiz & Flashcards