Välkommen till mitt rosa liv !:D♥♥

Alla inlägg den 17 december 2010

Av Tilda - 17 december 2010 23:13

Var just ute och gick med Tilda, Noelle, Lukas, Samuel och hunden. Gick till parken och gick i knähög snö. :$ Men de var superkul vetu :D .. Drog vi hem till mig och drack varm chokolad och kollade på mina usa bilder. Var nämligen där i höstas. Sen spleade vi Wii i 10 min och sen drog alla hem. Bolt (min hund) blev iallafal helt överlycklig. Han älskar snö -.-' . Så jobbade jag lite med grafik på dtorn och målade irl. Och nu bloggar jag igen... [:


Godnatt sötnosar!


// Keey

Av Tilda - 17 december 2010 19:58

Hej, heter Keey och ska gästbogga på Tildas blogg under en vecka. Hon ska nämligen inte vara på datorn i en vecka. Men jag tror inte hon kommer klara det! Jag själv är Keey och är Tildas föredetta bästis. Sen bråkade vi så nu är vi bara kompisar. Men jag fick gästblogga här. En annan person skulle visst också gästblogga men jag vet inte vem det är. Hoppas den bloggar lite ;) ..


Visste ni en sak? Det är FREDAGSMYS idag. Så snälla, sätt er framför datorn med en stor skål chips eller popkorn och kolla på en film.



Ha en bra kväll // Keey


Tilda, Jag och My på bilden :D

 

Klicka för att se klocka :D

Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation


Bloggen ni läser , komenterar och följer♥

Skriv och gör mig glad :D

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21 22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

blogga för pengar !♥

samma som den förra


Ovido - Quiz & Flashcards