Välkommen till mitt rosa liv !:D♥♥

Alla inlägg den 1 augusti 2010

Av Tilda - 1 augusti 2010 09:47

Hej alla!
Förlåt att jag inte skrev något inlägg igår, men i Fredag kväll fick jag reda på att vi skulle dra till Kolmården klockan åtta på morgonen dagen efter!
Och sedan kom vi hemt jättesent,  så jag hoppas att det inte gör någonting alls!


Själv tycker jag att delfinerna är helt klart bäst där, haha ;)
(för er som inte vet så är det en delfinshow där delfiner och deras tränare visar upp konster de har lärt dem i en enorm pool där folk kan sitta och titta!)
Och vet ni vad? Jag var så stressad på morgonen att jag tog med mig kameran, utan minneskort! Snacka om att jag planerar bra..   


Så ni får nöja er med en google-bild ifrån djurparken Kolmården!


Ni får ha det bra!


//Mikaela

Klicka för att se klocka :D

Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation


Bloggen ni läser , komenterar och följer♥

Skriv och gör mig glad :D

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

blogga för pengar !♥

samma som den förra


Ovido - Quiz & Flashcards