Välkommen till mitt rosa liv !:D♥♥

Alla inlägg den 29 juli 2010

Av Tilda - 29 juli 2010 20:26

Hej alla!
Något jag verkligen tycker om är kläder! Speciellt ginaTricots baseballjackor! (Highschool egentligen..) Men de tar slut väldigt fort eftersom de är ganska populära vid det här laget.. och jag skulle INTE tacka nej att få ha på mig någon av dessa:  
Vilken  av dessa skulle ni vilja ha? Och vilken färg tycker du det ska vara på den?
Om inte- skriv gärna dina åssikter.  
Nu ska jag fixa lite i mitt rum , så kommer Alicia snart och ska sova över. Så vi hörs i morgon med nya inlägg!

/Mikaela

Av Tilda - 29 juli 2010 19:56

Hej alla!
Nu har söta Mathilda låtit mig få gästblogga lite här! Angående att jag hjälper henne är att när inte hon hinner skriva inlägg så får jag skriva lite, så inte bloggen ekar tomt efter nya inlägg.. Så det ska bara blir kul att få hjälpa henne lite! Och så hoppas jag att ni fortsätter läser hennes blogg, och att ni får en fin helg ♥
 

/Mikaela


Usch vilket blött väder vi fick idag! 

Klicka för att se klocka :D

Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation


Bloggen ni läser , komenterar och följer♥

Skriv och gör mig glad :D

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Juli 2010 >>>

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

blogga för pengar !♥

samma som den förra


Ovido - Quiz & Flashcards