Välkommen till mitt rosa liv !:D♥♥

Alla inlägg den 3 november 2010

Av Tilda - 3 november 2010 16:37

Hejdäralla (:

Malin heter jag och har börjar gästblogga på mathildas blogg !

Ni kanske undrar vem jag är ?

Jo jag är en tjej som har känt mathilda sen dagis, Jag lever för musiken

Och gillar att göra pälplattor :3

Hähä, ja, händer inte så mycket i mitt liv ...


Jo, jag fyller år imorgon, ska bli kul

även om jag inte har önskat mig något speciellt ska de bli kul och se vad man får


Och sen vill jag se Jackass 3D Som kommer ut den 5

haha, rätt kul med alla tokigheter de ställetr till med !



Och här har ni en bild på mig


Ni kanse får ett nytt inlägg av mig sen kväll,


// Malin ( machin.bloggplatsen.se )

Av Tilda - 3 november 2010 09:48

HEJ , igår hade jag en bloggpaus som ni kanske märkte och det var för att jag värkligen nt orkade blogga plus att jag nt visste vad jag skulle blogga om.

i förra inlägget skrev jag om att jag ville ha med ett killgäng för att se ''saw 3D'' och tro det eller ej har redan fått med mig tre små skitungar , erik isak och älsklingen ;**

men vi ska gå i karlstad för i storfors har vi ingen 3D biograf ju -.-'<3

shiit the same , idag blire chill (h'

får se om jag sticker in om till tomelilla , för jag är sjukt sugen på glass och vi har ingen hemma -.-'

ixh när jag völ är inne så kan jag ju ringa systeryster och fråga när hon har rast så jag kanske kan komma in om och hälsa på.

imorron kmr farmor vid halv elva , senare på dan ska vi sticka in på bo ohlsson och typ handla lite .

senare på kvällen kmr systeryster och hämtar mig för vi ska på bio sen ska jag sova över hos henne .

bror ska kanske också med på bio :D ♥


Klicka för att se klocka :D

Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation


Bloggen ni läser , komenterar och följer♥

Skriv och gör mig glad :D

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

blogga för pengar !♥

samma som den förra


Ovido - Quiz & Flashcards