Välkommen till mitt rosa liv !:D♥♥

Alla inlägg den 14 juli 2010

Av Tilda - 14 juli 2010 22:59

HAHAHAHAHHAHAH  , jag och Jeanette hade sjukt kul idag ,

hahah elr nej nt det första för ;(

först kom Jeanette och då sa hon att vi skul.le städa huste/lägenheten typ ;(

sen skulle jag upp på konsum och panat burkar och tror ni nt att den jävla kuk automaten va trasig , så jag fick med raska steg sticka till ica snabbt som F*N

för det va lix bara typ 1 timme kvar tills vi va  tvungna att hämta biljetterna till filmen x'd♥

när jag kom tillbaka tog vi en snabbfika innan vi åkte hem till jeanette och byta om och lämnade daisy .

Sen under tiden vi åkte till lund så visade jeanette hur man växlade och vilka växlar man hade i när man körde på olika sätt ♥

väl när vi var framme och hade parkerat bilen så va det 7 minuter kvar för sen kunde vi nt hämta biljetterna o.O

jävla skit asso , emn tro det elr ej vi han x'D

det va 1 minut kvar tills vi inte skulle fått våra biljetter x'D♥

sen efetr att vi hade hämtat biljetterna så stack  vi in i en tebutik som låg i närheten för  jeanette behövde mer te där hemma ♥

efter det så stack vi och köpte godis  och dricka .

Sen återstog det ju bara att hitta till rätt biograf , vilket inte är det lättaste b. Jag och jeanette brukar alltid vara på 6 elelr 7:an så det blev ju helt fucking fel när vi skulle te 2:an x'D

sdet tog typ 10 min innan vi hittade x'D

aja senare började ju filmen den va asbra !♥

Men dem avslöjade att det kommer en ny senare ;)♥

den måste man ju fan bara gå på !

Senare skulle vi gå till en resturang och äta . Till en början började allting bra , vi fick våra ''drinkar'' som det så fint hete på den resturangen och våra förrätter , men sen när ajg skulle få min rätt som va en pizza så såg jag till min stora fasa att dte var fullt med räkor och räksaft över hela pizzan när det bara skulle vara ost och lax på ;@

fick typ damp och gick och visade för em kocken sa att det skulle vara räkor på men vi visade i menyn att det endast stog lax och ost !x'd

iaf typ 10 minuter senare fixck ajg min pizza en då hade ju jag redan tappat aptien jag tog typ 2 bitar och sen ville jag nt ha mer . Vi gick och sa till kyparen att han skulle ta pizzan och lägga i en kartong och vet ni vad den dumma jävlen gjorde när han skulle ta pizzan tappade han massa över min helt nya klänning ;@

asso jävla skitställe och det ska vara en 4 stjärnig resturang ;s

nej fifan men iaf fick jag min pizza i en kartong senåkte vi hem och n sitter jag här x'D♥


// skiitungen tilda !♥



p.s imorgon blire sjöboarknad ;D♥

Av Tilda - 14 juli 2010 11:22

tänkte att jag skulle ha någon slags tävling på bloggen tänkte att jag kunde lotta ut personliga bloggdesigner ...



det enda ni behöver göra är att komentera här nere i en komentar så lottar jag sedan ut 2 personer som ska få vars en egen personlig header OBS endast till bloggplatsen.se !


dem två som vinner får då


* välja färg på bakrgrunder (ni får gärna skicka färgkoder !, eller om ni vill ha någon bild som bakgrund t.e.x en bil , eller en hello kitty bakgrund !)


* välja vilka bilder ni vill ha med (max 10 st )


* välja vad det ska stå på headern


* välja hur bilderna ska vara på bilden (tex alla i hörnet några utspridda , alla i mitten och så vidare...)


* ni får ändra headern hur mycket ni vill när ni har fått den OBS mitt namn ska stå kvar !


så nu vet ni lite ... :D♥


senare ska jag börja med att lotta ut biobiljetter :D♥


men det blir senare kyss



// skiitungen tilda !♥

Klicka för att se klocka :D

Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation


Bloggen ni läser , komenterar och följer♥

Skriv och gör mig glad :D

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Juli 2010 >>>

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

blogga för pengar !♥

samma som den förra


Skapa flashcards