Välkommen till mitt rosa liv !:D♥♥

Alla inlägg den 9 juli 2010

Av Tilda - 9 juli 2010 23:18


hahah jao dem flesta har redan konstaterat att jag är ett galet hello kitty fan ^^

jag har suttit i 2 timmar och googlat på olika hello kitty saker och nu ska ni få lite bilder på vad jag har hittat ^^

det kommer bli ett långt inlägg , + att ajg vill ha allt det här så nu vet ni vad ni kan ge mig ^^ ♥


masagestavar ^^ , har man ont vid nacen mm... så är dt väldigt skönt att sätta påd en på vibration och sätt den där man har ont dem säger att det fungerar !♥

mumsiga hello kitty glassar !^^

ett supeött förkläde ska nog försöka göra ett sånt i syslöjden och ge det till mamma sen eftrsom hon bakar mycke ☻

en sjukt sööt dator :']

en rolig hellokitty telefon <3

en sjukt sööt dvd :''3

en sööt hello kitty moppe :''3

hello kitty bindor !♥

en sööt hålare till 1 tanpong som man kan ha hängande i mobilen om man ska iväg någonstans ! :''3

en gullig hello kitty tårta ! :''3


en hello kitty dammsugare , det gör det genast mycket roligare att städa !

en ladyshaver , den är ju mycket finare än dem tråkiga helvita !♥

en klocka jag hittade !<3

sjukt sööt :''3

dock äre ju risk att amn nt stiger upp för man vill ju höa den ringa en gång till :''3

en hello kitty mikrofon , bar för den som vill spela in egna låtar på datorn :D♥

hello kitty öl !

man blir ju lungt sugen när man ser hello kitty på utsdan dock tror jag nt att det är så gott x'D♥

ingen öl är ju god x'D

en sjukt sööt cykel !♥

fifan va avundsjuk jag blev när jag såg den här bilden o.O

lix hello kitty hambure o.O

en cool motorsåg ^^

micro med innbygd kaffekokare ^^♥

haha det finns till och med söta små hello kitty kondomer ^^

dem ser för fina ut för att blåsa upp dem och hälla i vatten och ah vattenkrig med :(♥

hello kitty hjälm !♥

ett sött sjukhus för kvinnor soms ka få barn ^^

alltså med ett annat ord BB :D

sweet hello kitty stereo ♥♥♥

hello kitty mus ^^

men erkänn att den hade varit finare om den hade varit trådlös ^^♥?

sööt microvågsugn^^♥

hello kitty pizzor , dem ser faktiskt ut att vara jävligt goda :''3

hello kitty symaskin ♥

farmor syr ju mycke man akn ju ge henne den i julklapp elr nö ^^♥

en annan hello kitty telefon ^^♥♥

en brödrost som gör så att det blir ett märkaav hello kitty på brödet ^^♥

hur gulligt är nt det att ge bort i present egentligen ?^^♥

ett hello kitty tåg som går i tokyo ^^♥

jag vill åka di!♥

hello kitty tangentbord !♥

hello kitty vin (finns både med och utan alkohol )^^♥


sööt hello kitty tv ^^♥

sån här bil ska jag ah när jag blir vuxen fast i miutchi bitchi (stavning)

<333

det va allt jag ahde nu puss


//skiitungen tilda !♥

Av Tilda - 9 juli 2010 22:44

dem här söta hundvalparna . Jag hittade dem på en hemsidaem är 75% cichucha (stavning) , 12,5 % schipperke och 12,5 procent pappilon ! ^^

dem här underbara sötisarna kostar 5500 kr styck !♥

asso jag är förlskad i dem , synd att jag nt kan köpa en   

aja vifår ju se vad/vem nästa veckan sötis är ^^♥


kyss // skiitungen tilda !♥♥☻☻

Av Tilda - 9 juli 2010 18:00

kolla på hannah montanas sita avsnitt ;)

'1 timme långt :O

hihi när det är slut så bloggar jag igen ^^♥


kyss så länge   

Av Tilda - 9 juli 2010 17:37

hello [:


asso bara så ni vet så tar jag bort komentarer som inte skriver vilka dem är , hatar folk som är anonyma -.-'

asså man hittar er ändå med hjälp av ip adressen ! x'd

så va int så jävla fega och skicka komentarer anonymt !-.-'

asso det är ju snälla saker ni bukar skicka men jag accar inga koments som det står anonymt på ! ;s


aja ska snart dra och käka pizza




kyss // skiitungen tilda !♥☺

Av Tilda - 9 juli 2010 12:06

asså skämtar ni eller , asso lyssna på kissies låt o.O

hörs på långa vägar att hon nt sjunger meh sin gena röst !, remixad röst till 100% asso  o.O

så falskt det bara kan bli !

hon skrev på sin blogg att man skulle bli överraskad av låten , ja nog allt blev man överraskad allt o.O

Jag trodde alvarligt talat att den skulle vara lite bättre -.-'

Klicka för att se klocka :D

Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation


Bloggen ni läser , komenterar och följer♥

Skriv och gör mig glad :D

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Juli 2010 >>>

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

blogga för pengar !♥

samma som den förra


Ovido - Quiz & Flashcards