Välkommen till mitt rosa liv !:D♥♥

Alla inlägg den 3 juli 2010

Av Tilda - 3 juli 2010 13:31

hej hej <3

sistsa inlägget den här veckan :d♥

åker till bakken imorron och shit men men .. x'D♥


va på marknad onsdag - torsdag ♥

kul vare , har tagit kort på vad jag köpte men bilderna vill inte laddas över till datorn och årkas hitta sladden ;((

så jag skriver så länge så kommer det bider senare någon dag ♥


1 t-shirt med texten - i ♥ boys

1 t-shirt med texten - jag är inte dum jag har bara otur när jag tänker

1 nyckelknippa med texten -blond & smart (skulle ha stått - blond & ''smart'' , med dem hade inte sånna som man kunde lägga till där uppe så det fick bli en blond & smart knippa x'D)

1 hello kitty nallebjörn x'D♥

24 st åkbiljetter (4 st åkhäften )

1 par vita randiga brills 8D

inte så mkt saker men det är ju fler marknader som väntar x'D♥


Imorgon kommer jag inte kunna smsa för dtt kostar sjukt mktpengar att göra det från danmark till sverige men om någon är i danmark så kostar det inget x'D♥



puss // skiitungen tilda !♥♥

Klicka för att se klocka :D

Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation


Bloggen ni läser , komenterar och följer♥

Skriv och gör mig glad :D

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Juli 2010 >>>

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

blogga för pengar !♥

samma som den förra


Ovido - Quiz & Flashcards